vrijdag 23 maart 2012

The week afther

We zijn nu ruim een week na het eindgesprek en ik moet zeggen me goed te voelen. Ik heb het eindgesprek nodig gehad om eindelijk de weg in te kunnen slaan van het afsluiten van mijn grote wens. Ookal voel ik mij nu goed, weet ik dat er ook momenten zullen komen waarop ik mij wat minder ga voelen. Dat ik dan even minder goed zal kunnen omgaan met de weg die ik nu ben ingeslagen, maar dat is een deel van het proces. Dat merkte ik gisteren al, ik las op een forum het verhaal van iemand die zwanger is van haar allerlaatste IVF poging. Dan gaat er toch wel iets van jaloezie door mij heen van waarom zij wel en ik niet. Maar ook dat hoort bij het proces.

Afgelopen dinsdag telefonisch contact gehad met de maatschappelijk werkster van het Rijnstate.  Zij had een mail gehad van de gyn waar ik het eindgesprek mee heb gehad en hierin had de gyn neergezet dat ze er alle vertrouwen in had dat het wel met mij goed zou komen. De maatschappelijk werkster kon dit alleen maar beamen. Omdat zij op dit moment ook geen meerwaarde heeft hebben we besloten om het contact te beeindigen. Mocht ik toch weer behoefte krijgen aan contact kan ik bellen.

Een paar weken geleden ben ik weer begonnen aan cranio sacrale therapie. Hier heb ik 3 jaar geleden veel baat bij gehad, aangezien alle spanningen en stress meteen een aanval doen op mijn nek en linkerschouder. De dag na mijn eindgesprek heb ik ook een behandeling gehad en hier heeft mijn lichaam erg heftig op gereageert. Ik heb de volgende dag mij ziek moeten melden, omdat mijn lichaam niet meer rustig te krijgen was. Een nieuwe behandeling van een uur heeft mijn lichaam weer tot rust kunnen krijgen. Gisteren had ik de volgende behandeling, maar door de fysiotherapeut is besloten deze voortijdig te beeindigen, aangezien mijn lichaam opnieuw heftig ging reageren. Hij wil volgende week eerst mijn casus voorleggen aan zijn collega's om een goede behandelingsplan op te kunnen stellen. Het is namelijk niet de bedoeling dat ik elke keer na een behandeling zoveel last er van over houd en mijn lichaam zo heftig regaeert dat ik mij ziek  moet melden. Ik word volgende week door hem gebeld en ben benieuwd hoe het verder zal gaan, want ondanks de heftige reacties heb ik er wel veel baat bij.

Dat ik positief in het leven sta en verder kan, blijkt ook wel uit het feit dat ik een vakantie heb geboekt voor Marijn en mij. Wij vliegen op 8 mei voor een weekje naar de Spaanse zon. Ik vond het behoorlijk eng om deze stap te nemen en alleen met hem naar het buitenland te gaan, maar heb het gedaan!! Marijn is helemaal hieperdepiep sinds hij weet dat we gaan vliegen en heeft het over niets anders meer. Worden nog lange weken voor hem tot we vertrekken :-).

Monique

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen