woensdag 11 januari 2012

Cryo-terugplaatsing ICSI 3 gepland!

Vanmorgen naar Arnhem geweest voor de echo. En wat bleek? Mijn baarmoederslijm is al voldoende van dikte om de cryo-terugplaatsing te plannen!!!! Iets wat ik nog niet had verwacht, ik ging dan ook uit van het scenario van de vorige cryo-terugplaatsing en deze vond toen pas plaats op cylusdag 23 en er waren 2 echo's aan vooraf gegaan. Ik zou door het IVF-lab van Utrecht vanmiddag worden teruggebeld en van hen horen wanneer de datum van de terugplaatsing zuy zijn en per wanneer ik zou moeten starten met de Utrogestanbolletjes. Vanmiddag had ik ze aan de lijn, nadat ik al 2 telefoontjes van hen had gemist. De terugplaatsing staat gepland voor maandag 16 januari! Wowwwww!

Maar ondanks deze eerste positieve stap zijn we er nog niet. Mijn cryo's moeten nog wel goed het ontdooiproces doorkomen. Maandagochtend word ik tussen 10.00 en 12.00 uur gebeld en dan hoor ik of ze het ontdooiproces goed zijn doorgekomen en zo ja hoe laat ik dan de middag in Utrecht moet zijn. Dat worden stress volle uurtjes...
Ik ben ontzettend blij, maar de angst en spanning gaan nu toch ook wel toe slaan. Laat het asjeasjeasjeblief nu goed gaan met het ontdooiproces en laat ik asjeasjeasjeblief eind januari een  positieve zwangerschapstest in handen mogen houden. Een beter verjaardagscadeautje kan ik mij niet wensen!

Monique

5 opmerkingen:

  1. Wat een fijn nieuws dat bijna je cryo's weer bij je hebt! Succes met wachten en duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende dag dus maandag... Ik had gisteren de terugplaatsing! Het wachten is weer begonnen.. Maar ik hoef geen bolletjes in te brengen.. Jij wel? De cryo wordt teruggeplaatst in je eigen natuurlijke cyclus toch? Ik duim voor je maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Vee, bij mij wordt het in een kunstmatige cyclus teruggeplaatst. Ik moest vanaf cyclusdag 3 Progynova 2 maal daags gebruiken om baarmoederslijm op te bouwen en vanaf gisterenavond zijn daar 2 maal daags de bolletjes bijgekomen om het baarmoederslijm goed te houden.

      Verwijderen
  3. Aha.. Ik dacht al, doe ik iets fout? Maar bij mij ziet dat er allemaal goed uit... Sterkte morgen!

    BeantwoordenVerwijderen