woensdag 4 januari 2012

Time flies....

Tot mijn grote schrik zag ik dat het al bijna een maand geleden is dat ik mijn laatste blog heb geschreven. Voor mijn gevoel was het niet zo lang geleden, maar blijkbaar toch.
Het niet doorgaan van de terugplaatsing eind 2011 heeft uiteindelijk wel een plekje gekregen, maar ik heb er best moeite mee gehad en flink wat tranen gelaten. Het had uiteindelijk ook zijn voordelen, zo heb ik op de kerstborrel van mijn werk het er maar van genomen en het is niet bij één borrel gebleven..... Maar gezellig was het wel!

En zo eindigde 2011 zonder dat mijn grootste wens in vervulling was gegaan en brak 2012 aan. En op de eerste dag van het nieuwe jaar brak mijn menstruatie door. Ik ben officieel begonnen aan de behandeling van mijn cryo-terugplaatsing! De eerste echo staat  gepland op woensdag 11 januari.
De cryo-behandeling geeft mij weer hoop op de vervulling van mijn grootste wens, maar tevens geeft het mij ook angst. Als deze poging niet lukt is het echt over en uit en blijft Marijn enigst kind en komt er niet het zo gewilde broertje of zusje voor hem. Maar ik wil hier nu niet teveel bij stil staan. Ik ga me positief richten op de terugplaatsing en daarna zien we wel weer verder.

Monique

2 opmerkingen:

  1. monique allereerst de beste wensen voor 2012 voor jou en marijn. Ik hoop dat dat zo gewenste brusje dit jaar geboren mag worden!
    liefs gerda, marieke en marijn (al weer 7 jaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannende tijd voor je meis... Sterkte en succes woensdag! Liefs Vee

    BeantwoordenVerwijderen