maandag 16 januari 2012

Twee embryo's in de buik!!!

Hier een hele blije Monique!
Vanaf 10.00 uur vanmorgen zat ik stijf van de zenuwen bij de telefoon. Tussen 10.00-12.00 uur zou ik worden gebeld of mijn embryo's goed waren ontdooit en zo ja hoe laat ik dan in Utrecht moest zijn voor de terugplaatsing. En de klok tikte maar en tikte maar door. Hoe langer het durde hoe meer ik het idee kreeg dat ik slecht nieuws te horen zou krijgen. Even na 11.00 uur kreeg ik eindelijk het verlossende telefoontje. Ze hadden mijn 2 embryo's ontdooit en beiden waren goed genoeg voor terugplaatsing! De ene zag er perfect uit en de andere iets minder, maar wel goed genoeg voor terugplaatsing.
Vanmiddag om 14.50 uur was de afspraak voor de terugplaatsing, en deze ging snel!!! Normaal is het één grote ellende om mijn baarmoedermond te vinden, moet er veel gewroet plaatsvinden en soms zelfs tangetjes gebruikt worden. De arts van vanmiddag had zich goed in gelezen in mijn dossier en de tekening en beschrijving bestudeerd die er de vorige keer was gemaakt. Nou en dat ze mijn dossier goed had bestudeerd bleek wel, in no time had ze mijn baarmoedermond in zicht en konden mijn embryo's terugggeplaatst worden. Misschien heel raar gezegd, maar ik heb het gevoel dat mijn kindjes weer terug zijn bij mama! Ze heeft ze ook iets verder in de baarmoeder in gebracht dan normaal.
Na de terugplaatsing werd er nog een echo gemaakt en hier op was goed te zien dat de embryo's in mijn baarmoeder zaten. Je zag 2 witte stipjes die dicht bij elkaar zaten.
En nu is het lange wachten weer begonnen. 31 januari is mijn testdag!

Vandaag zou het blue monday zijn??? Nou, hier absoluut geen blue monday gevoel!!!

Monique

6 opmerkingen:

  1. Joehoe!!
    Fijn dat het allemaal zo voorspoedig is verlopen. Dat zou ook een zeer mooi resultaat kunnen opleveren. Ik duim mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat geweldig, als dit geen goede voortekens zijn? De duimen draaien weer volop!
    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat spannend meis!! Ik duim heel hard voor je... En hopelijk hebben we beiden goed nieuws te melden eind deze maand.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello ,
    ik wens je heel veel succes en duim hard mee.
    ik heb mijn tp van 2 embryo's de 17 januari gehad , 1 dag na jou.
    groetjes jessica
    http://baby-hoop.skynetblogs.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Hoe is het?? Hopelijk gaat alles nog goed.. Ben erg benieuwd..
    Liefs Vee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi monique, ik hoop met heel mijn hart dat geen nieuws goed nieuws betekent.
    liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen