woensdag 1 februari 2012

Mijn droom is over......

Ik wilde dat ik anders nieuws te melden had, maar mijn droom is over......
Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb daarom ookal contact opgenomen met Arnhem. Zij gaven aan dat deze wordt tegen gehouden door de vaginale bolletjes die ik moest gebruiken en mag hier nu mee stoppen. Ik zal dan met een aantal dagen ongesteld gaan worden.

Ondanks het verdriet wat ik nu voel, voel ik ook wel iets opluchting. Na ruim 3,5 jaar bezig te zijn geweest met het vervullen van mijn wens voor een tweede kindje, kan ik nu (eindelijk) gaan beginnen met het afsluiten van het traject. Ik verwacht niet dat dit altijd even gemakkelijk zal zijn, maar zal me hier wel door heen slaan met zijn ups en downs. En wie weet valt het wel allemaal mee, aangezien ik er al rekening mee hield dat mijn droom niet in vervulling zou gaan.
Ik heb 14 maart een afspraak staan in Arnhem voor een afsluitend gesprek met de gyneacoloog waar ik het meest contact mee heb gehad. Daarnaast stuur ik vandaag nog een mailtje naar de maatschappelijk werkster van Arnhem zodat zij ook op de hoogte is. Ik hoef voor nu even geen afspraak met haar, wil even zelf voelen en ervaren wat het met mee doet en hoe ik er in sta.

Lieve mensen, bedankt voor alle jullie lieve woorden en virtuele steun in de afgelopen tijd. Dat heeft mij erg goed gedaan en mij op de been gehouden om dit traject te door staan.

Liefs Monique

5 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,

    Ik had 't zo voor je gehoopt, het heeft niet zo mogen zijn. Verder zijn hier nu even geen woorden voor.
    Goed dat je je gevoel al toe kan laten. Dat zal helpen bij het een plekje geven.
    En 't helpt je niks, maar ik begrijp echt wat je nu doormaakt en weet ook dat 't ook weer goed komt. Heeft tijd nodig, gun jezelf die tijd!
    Dikke knuffel, ook voor Marijn!

    Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Ik hoop dat je het uiteindelijk werkelijk af kunt sluiten, al zal het verdriet altijd blijven. En dat mag ook.


    (Sinds kort stille meelezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer monique, ik had het jullie zo gegund. En ja nu begint een ander proces, die met ups en downs gaat. Maar ik weet uit eigen ervaring, het komt goed. Het blijft een zere plek, maar jouw (en mijn) Marijn geeft je veel vreugde. Een dikke knuffel Gerda en Marijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Au.... deze pijn had ik je graag bespaard gezien.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slik..... Heel heftig.... Pff... Wens je heeeel veel sterkte om het een plekje te geven... Liefs en een dikke knuffel van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen