maandag 14 november 2011

12-1-2011 Eerste spuit Lucrin is gezet

Vanavond om 20.00 uur ging de wekker op mijn mobiel. Ik was in eerste instantie verbaasd maar toen wist ik het weer : ik moet mijn eerste spuit Lucrin zetten! Eerst het dopje van het flesje gehaald, de bovenkant met een alcoholdoekje schoongemaakt, de injectienaald in het flesje gedaan en 0,2 ml opgezogen. Prikplek met een alcoholdoekje gereinigd en toen de injectienaald in mijn buik gezet en langzaam leeg gespoten. De eerste injectie is een feit!

Ik werd best even giechelig van het zetten van de injectie, toch een beetje onzeker en gespannen en bedacht meteen dat ik nu echt ben begonnen aan mijn eerste ICSI-poging. Tot 31 januari moet ik in ieder geval elke avond spuiten, nu alleen nog de Lucrin maar vanaf 22 januari komt hier de Gonal-f bij. Op 31 januari is de echo en weten we hoe het in mijn kippenhokje er uit ziet en hoe verder....

SS850002

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten