maandag 14 november 2011

20-06-2011 En dan is hij 4!

4 jaar geleden kwam hij om 5.54 uur in mijn leven en sindsdien is hij mijn leven! Mijn kleine grote man is vandaag al weer 4 jaar geworden.

Gisteren hebben we uitgebreidt zijn verjaardag met familie en vrienden gevierd en is hij ontzettend verwend met lego, zijn passie sinds kort. Van mij heeft hij een grote jongens fiets gekregen. Na de drukte van gisteren vandaag een "bijkomdag" ingelast. Hij heeft getracteerd op het KDV en om 11.00 uur heb ik hem opgehaald en zijn we samen met Linda en Jana uit eten gegaan. Heerlijk geluncht en gespeelt in het park en daarna rondje stad gedaan, met als afsluiter een ijsje op het terras.

Vanaf volgende week beginnen de 5 ochtenden meedraaien op de basissschool en hier kijkt hij naar uit. Na de zomervakantie zal hij dan pas echt naar school gaan en dat zal dan best even slikken zijn voor deze mama.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten