maandag 14 november 2011

Eindelijk een berichtje

Toen ik mijn eerste blog maakte na de overstap was ik in de veronderstelling dat ik mijn nieuw blog snel up to date zou hebben, maar dit bleek een vergissing. We zijn nu ruim 5 weken verder en er staat, of liever stond, nog maar 1 berichtje op. Hierin speelde ook mee dat ik nog steeds de hoop had dat weblog.nl snel zijn zaakjes weer op orde zou hebben en een overstap uiteindelijk toch niet nodig zou zijn, maar dat was dus een vergissing....  Nu dus echt de stoute schoenen aangetrokken en aan de slag met mijn nieuwe blog. Ik denk dat wanneer ik deze up tot date heb ik deze ook weer ga bijhouden, want mis het bloggen als uitlaatklep ontzettend.
Om alle 5 jaren die ik heb weggeschreven op weblog.nl naar hier te kopieren is iets teveel van het goede en ik zal dan ook begin 2011, de start van mijn IVF/ICSI, traject als uitgangspunt nemen. Alle andere berichten blijven op www.moniqueswens.web-log.nl staan als naslagwerk en het is mijn grote droom om deze in een boekvorm af te laten drukken voor Marijn.
MAAR, laat ik nu eerst maar eens gaan beginnen met kopieren en plakken van weblog naar blogspot!
Tot snel!

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten