maandag 14 november 2011

13-7-2011 Bruidsjonkertje

Gisteren mocht Marijn het bruidsjonkertje zijn en ik de getuige tijdens de huwelijksplechtigheid van mijn vriendin. Hij heeft zich netjes gedragen in het gemeentehuis en in de huwelijkszaal en toen hij naar voren mocht komen om de ringen aan het bruidspaar te geven, samen met het nichtje van de bruidegom, nam hij deze taak zeer serieus. Ik ben trots!

(Ik heb best even angsten uit gestaan, maandagmiddag was hij erg opstandig en niets was goed. Ik heb verschillende schietgebedjes gedaan en deze zijn verhoort. Dinsdag was niets terug te zien van zijn gedrag van maandag. Pfffffffff.)



12-7-2011 Huwelijk Linda en Paco 164

Mijn knappe bruidsjonker, samen met zijn onvergetelijke doek en knuffel.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten