dinsdag 29 november 2011

Kink in de kabel?

Hier is waarschijnlijk een kink in de kabel gekomen wat de cryo teruplaatsing betreft in mijn volgende cyclus.
Ik had gisteren een mail gestuurd naar Arnhem gestuurd voor een medicatie recept en hierin de vraag gesteld hoe het zit met de openingstijden van het IVF lab in Utrecht rond kerst en Oud en nieuw. Ik open net mijn mail en had bericht terug. Het blijkt dat het lab van 23 december t/m 1 januari gesloten is en er in die dagen geen cryo behandelingen plaatsvinden. Zoals ik het nu kan bekijken en baseer op hoe het vorige cryo traject is verlopen, is er bij mij een grote kans dat net rond die dagen ik de terugplaatsing zou moeten hebben.......
Het enigste waar ik op kan hopen is dat ik of eerder ongesteld word (wat een zeer kleine kans is) of juist later ongesteld ga worden, zodat alles op schuift.
De vorige terugplaatsing zou op cyclusdag 23 zijn, als ik er dus nu wat rekenwerk tegen aan gooi zou ik morgen ongesteld moeten worden of niet eerder ongesteld moeten worden dan 9 of 10 december.

Ik merk dat ik behoorlijk van slag hiervan ben en verdrietig en even niet weet wat ik nu moet doen. Dit is iets waar ik niet op heb gerekend en moet er gewoon niet aandenken dat alles nog weer verder wordt opgeschoven, oftewel uitgesteld als ik voor 9 of 10 december toch ongesteld wordt.
Ik moet morgen maar even bellen naar Arnhem, maar ben zo bang dat ik misschien wel te horen krijg dat het dan een maand wordt uitgesteld en ik nog niet over kan gaan tot afsluiting van het traject.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten