maandag 14 november 2011

27-06-2011 Even klagen

Even klagen!
Ik heb het zo gehad met die K*T-hormonen die ik spuit. Ik ben moe, moe, moe en heb last van opvliegers. (Kunnen we afspreken dat ik die opvliegers niet meer hoef te krijgen over een jaartje of 10?) Daarnaast buikpijn en hopenlijk betekent dat dat er goed werk wordt verricht van binnen.
Ik ben nog emotioneler dan anders en zo vergeetachtig als de pest. Ik loop constant achter de feiten aan en telkens schiet me wel weer iets te binnen wat ik ben vergeten. Gelukkig niet hele erge dingen, maar voor mij, de perfectionist, is elk dingetje wat ik ben vergeten een verschrikking. Zo ben ik gewoon niet, ik heb altijd mijn zaakjes op orde. Gelukkig ben ik wel in staat open en bloot op tafel te leggen dat het even niet zo loopt als ik zou willen en heb ik op mijn werk lieve collega's die mij bijspringen, zaken uit handen (willen) nemen en begrip tonen. Vandaag al wel weer een inhaalslag gemaakt.
Ik moet gewoon nog even doorzetten oftewel doorspuiten. Vrijdag staat de echo gepland en hopenlijk kan dan ook de punctie worden afgesproken.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten