maandag 14 november 2011

26-3-2011 Bijna, bijna

Vandaag post gehad van het Rijnstate, met hierin het mediactieschema én recept voor de terugplaatsing van mijn eskimootje. Eindelijk komt deze in zicht!

Ik ging ervan uit dat de terugplaatsing in eigen cyclus zou zijn, maar het wordt bij mij gedaan in een medicamenteuze cyclus. Vanaf cyclusdag 3 moet ik Progynova gaan gebruiken en dan vindt er rond dag 11/12 of 13 de eerste echo plaats. Hopenlijk kan dan ook al de datum voor de terugplaatsing bepaald gaan worden. Sssspannend! Ik moet maandag nog wel even bellen naar het ziekenhuis, want er zit ook een recept bij voor Provera om de menstruatie kunstmatig op te wekken, maar helaas staat er niet bij vermeld vanaf wanneer ik deze mag gaan gebruiken. Ik hoop dat ik hier maandag al mee mag starten, want zit dan op cyclusdag 36.

Nu ik post heb gehad van het Rijnstate valt er een heel gewicht van mijn schouders. Ik merkte dat ik de laatste week al wat minder goed in mijn vel zat door alle onzekerheid en alleen de brief van vanmiddag geeft mij al een goed gevoel. Eeen gevoel van dat ik niet meer stil sta en weer actief bezig kan met het vervullen van mijn grote wens.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten