maandag 14 november 2011

6-1-2011 En dan komt die vraag....

Dan zit je met je mannetje van 3,5 jaar oud op de bank en vraagt hij: "Mama, waar is mijn papa?" Deze mama moest toen toch wat wegslikken, dat de vraag een keer zou komen was verwacht, maar toch niet nu al?

Ik heb naar hem geantwoord dat hij geen papa heeft, maar wel een mama, en een oma, en een opa, en Henry, en Honeymoon. En daarna ging hij zelf het rijtje af met te benoemen dat hij Gijsje had en Lellebel en zijn visjes. En deze antwoorden, waren voor nu, voldoende voor hem.

Ik heb in mijn boekenkast al wel het boekje staan van een Wereldwondertje KID-ma-ma, maar vind het nog te vroeg deze erbij te pakken. En zolang ik zijn vraag op deze manier naar tevredenheid kan benoemen, blijft het boekje nog in de kast staan.

SS850046

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten