maandag 14 november 2011

15-1-2011 Kleine mannetjes worden groot

Vandaag Marijn opgegeven voor een basisschool. Ik was er al uit naar welke school ik hem wilde gaan, maar op de één of andere manier hield iets mij tegen om hem aan te melden. Ben er voor mijzelf achter gekomen wat het is wat mij tegenhoudt en dat is dat het allemaal zo snel gaat. Mijn kleine mannetje wordt groot....... *SLIK*

Ik heb met zijn huidige KDV kunnen regelen dat hij hier langer kan blijven. Marijn wordt 20 juni 4 jaar en het KDV zou dan per 1 juli worden beeindigd. Ik zag het niet zitten dat hij dan naar de basisschool gaat voor 4 weken en dan weer 6 weken vakantie heeft. Teveel verandering in korte tijd. Hij kan nu op zijn huidige KDV blijven tot 15 augustus, dan begint mijn 3 weekse vakantie en ben ik de eerste week dat hij naar de basisschool gaat dan ook nog thuis en kan hem dan zelf brengen en ophalen. Nu nog op zoek naar een BSO wat in de buurt van zijn school is of ons huis, wordt volgens mij lastig als ik kijk naar waar de BSO's zijn. Ik ben daarom ook al aan het nadenken over een gastouder thuis. Komende week maar eens kijken welke mogelijkheden hier voor zijn.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten