maandag 14 november 2011

28-10-2011 ICSI-3, de eerte wachtweek is voorbij

De eerste wachtweek is voorbij gevlogen, maar of dat ook zo zal gaan met de tweede?
Ik moet zeggen dat ik mij nu nog behoorlijk rustige voel en goed in mijn vel zit. Gisteren had ik ook een afspraak staan met de maatschappelijk werkster en heb dat ook benoemd. Zij deelde mijn indruk. Ik heb voor a.s dinsdag een belafspraak staan met haar om te kijken hoe het dan met mij gaat, omdat dan de laatste wachtdagen zijn aangebroken. Mocht het niet goed gaan, kan ik donderdag nog weer bij haar terecht.
Verder voel ik van alles in mijn lijf, maar ja dat kan natuurlijk ook niet anders, je bent er zo op gefixeerd!
Voor nu "geniet" ik maar van hoe ik mij voel en kan ik niets anders doen dan wachten.
 
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten