maandag 14 november 2011

7-11-2011 Heftige dagen

Ik heb heftige dagen achter de rug, heb heel veel gehuild en nog staat het huilen mij nader dan het lachen. Ook veel nagedacht en zelfs gisteren erover gedacht of ik nog wel voor de cryo terugplaatsing wil gaan. Ik wil het hele traject zo graag afsluiten en dat kan nu nog steeds niet. Ik ga weer een spannende stressvolle tijd tegemoet.
Ik weet dat de cryo's ook nog een kans zijn op een kindje, maar het is wel een hele erge kleine kans. Een kans is een kans, dat klopt maar of het een reeel kans is?
Bij mijn eerste ICSI had ik ook een cryo en deze is toen het ontdooiproces niet goed doorgekomen. Door de laborante van het IVF laboratorium is mij ook verteld dat mijn leeftijd ook mee speelt of een cryo wel het ontdooiproces goed doorkomt. Ik ben wel 40 jaar en heb dus al oudere eitjes. En het is helemaal niet dat ik nu pessimistisch wil zijn, wat denk dat ik dat niet ben. Volgens mij ben ik behoorlijk realistisch aan het denken.
Vanmorgen Arnhem gebeld en doorgegeven dat ICSI 3 helaas niet is gelukt. Weer veel tranen door de meelevende woorden van de IVF-verpleegkundige. Er werd mij ook gevraagd of ik meteen door wil gaan voor de cryo terugplaatsing of nog even wil wachten. Aangegeven dat ik het wil afronden en door wil. Dit begreep ze. Deze cylus moet ik overslaan, maar bij mijn volgende cyclus moet ik op de eerste dag bellen en wordt er een afspraak gemaakt voor de eerste echo.
Morgen heb ik een belafspraak staan met de maatschappelijk werkster en heb ook nagedacht of ik deze week nog een afspraak met haar wil. Merk dat ik dat deze week niet wil. ik heb deze week nodig om even de zaken voor mijzelf op een rijtje te krijgen en even niet allen uit emotie wil reageren. Vraag haar dan ook om een afspraak voor volgende week.
 
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten