maandag 14 november 2011

31-12-2010

Vandaag op de laatste dag van het jaar de medicatie opgehaald voor mijn eerste IVF-poging. Ik keeg een grote plastic zak vol mee. Met een totaal bedrag van  € 3375,57! Ben ik even blij dat ik dit bedrag niet eerst zelf hoef voor te schieten. Ik had wel een eigen bijdrage en deze bedroeg € 21,75. Nou dat is te doen.

Ik heb me voorgenomen om op deze laatste dag van het jaar niet terug te kijken op het jaar 2010, maar vooruit te kijken op 2011. Het jaar wat maar eens mijn jaar moet worden, wordt wel tijd al zeg ik het zelf. Een jaar waarin mijn eerste en hopelijk ook mijn laatste IVF-poging gaat plaatsvinden, waarin ik zwanger mag worden én blijven en wel negen maanden lang. Tevens het jaar waarin ik 40 word en mijn kleine mannetje al weer 4.

2011 wordt ons jaar!

Marijn en ik wensen iedereen heel veel liefde, gezondheid en geluk toe voor 2011. Dat het maar niet alleen ons jaar mag worden, maar het jaar voor iedereen!

Liefs Marijn en Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten