woensdag 30 november 2011

Duidelijkheid

Vanmorgen opende ik mijn mail en had ik een mail ontvangen van één van de IVF-verpleegkundigen waarin ze me veel succes toewenste met de cryo terugplaatsing. Zo lief!
Hierdoor was de stap om Arnhem te bellen iets minder groot. Dus de telefoon gepakt en gebeld.
Mijn rekensommetje klopt, als ik voor 10 december ongesteld word, zal de cryo terugplaatsing vallen in de week dat het IVF lab in Utrecht gesloten is. Degene die ik aan de lijn had gaf aan dat het misschien ook wel lekker was dat ik mij rond de fesstdagen hier dan niet mee bezig hoefde te houden, maar zo werkt het dus niet. En toen ik haar uitlegde dat ik het traject wil afsluiten en dat nu (nog steeds) niet kan, begreep ze het wel. Flink wat tranen gelaten aan de telefoon...
Ik ben vandaag meteen gestopt met het slikken van de Provera om het op te wekken en kan nu alleen maar hopen en duimen dat mijn lichaam mee gaat werken, of liever gezegd niet gaat meewerken en ik niet voor 10 december ongesteld ga worden.
Het recept Progynova wordt al wel gefaxt naar mijn apotheek, zodat ik de medicijnen alvast in huis heb.

Het telefoontje heeft me ook wel weer rust gegeven, ik heb nu wel duidelijkheid gekregen, hoe dubbel het ook voelt.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten