maandag 14 november 2011

22-07-2011 En weer mocht het niet zo zijn

Gisteren was mijn officiele testdag, maar testen was niet meer nodig. Aan het begin van de avond kreeg ik het eerste bewijs te zien dat het weer niet was gelukt. Ik heb er voor de zekerheid nog even een testje tegen aan gegooid, maar deze was negatiever dan negatief. Weer heeft mijn lichaam mij in de steek gelaten......

Vanmorgen Arnhem gebeld en het resultaat doorgegeven. Ik heb een afspraak staan voor 9 augustus om de eerste 2 ICSI-pogingen te evalueren. Ik hoop dat ik dan ook te horen kan krijgen wanneer ik door mag voor de derde en mijn laatste ICSI-poging, maar ga er zelf vanuit dat dit september/oktober zal worden.

Tranen komen nog niet, ik denk dat de ongeloof nog te veel overheerst. Ik had een erg goed gevoel bij deze poging en dan nu dit..... Ik weet het even niet meer.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten