maandag 14 november 2011

21-10-2011 ICSI-3, de terugplaatsing

Hoe ik de tijd vanmorgen ben doorgekomen, ik weet het nog niet, maar het waren de zwaarste en langst durende uren uit mijn leven. Tussen 10 en 11 uur zou ik worden gebeld, en vanaf 9.30 uur begon ik al zenuwachtig te worden. Ik liep constant met al mijn telefoons in de hand, met mijn huistelefoon, mijn privémobiel en zelfs met mijn werkmobiel. Ik ging namelijk twijfelen of ik niet per ongeluk het nummer van mijn werkmobiel had doorgegeven in Utrecht.... Waar ik ook heen ging, de telefoons gingen met mij mee.
En om 10.40 uur kwam dan einelijk het telefoontje met heel verlossende nieuws! Van de 6 eitjes waren er 5 ontwikkelt tot embryo's!!!!!
's middags om 14.40 uur had ik de afspraak in Utrecht staan en zijn er 2 emmy's, genaamd Uk en Puk, teruggeplaatst. Van de ander 3 waren er 2 goed genoeg om in te vriezen. Ik heb dus "gewoon" nog 2 cryo's!!! Wat een geschenk en ik heb dit resultaat dan ook nooit verwacht. De terugplaatsing ging ook redelijk snel en nu is het lange wachten weer begonnen.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten