maandag 14 november 2011

7-5-2011 Wat is dit nu weer?

Nadat afgelopen dinsdag de terugplaatsing niet doorging, ben ik ook gestopt met de Progynova en de Utrogestan. Volgens Arnhem zou ik rond 17 mei ongesteld moeten worden, maar wat schetst vanmorgen mijn verbazing nadat ik naar het toilet was geweest? Bloed! Ik ben nu al ongesteld.
Begrijp er niets van en begin vanavond dus al met de pil, maar ik vraag me nu wel af als de terugplaatsing wel was door gegaan of deze enige kans van slagen had gehad. Ik heb 27 april de echo gehad en daarop was te zien dat het baarmoederslijm dik genoeg was, toch zou de terugplaatsing pas 6 dagen later zijn. Is het dan zo dat ik toch een natuurlijke eisprong heb gehad rond 27 april? Daar vanuit rekenende en wetende dat ik normaal altijd 9 dagen na mijn eisprong ongesteld wordt, kom ik wel op vandaag uit. Raar, raar, raar.
Nou ja, ik zit dus nu op dag 1 van mijn tweede ICSI-poging :D

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten