maandag 14 november 2011

30-10-2011 De dagen zijn slopend

Nou de onrust begint hier toch wel toe te slaan. Komt ook doordat ik weekend heb en dus minder afleidig dan normaal. Gisteren wel bij een vriendin geweest, maar vandaag een hangdagje thuis met Marijn. Ik voel van alles en dan weer niets, kan er geen peil optrekken. Af en toe bekruipt mij wel de angst dat het niet is gelukt, omdat ik jeuk krijg op mijn hoofd. Klinkt misschien heel raar, maar als ik ongesteld moet worden dan krijg ik een jeukerige hoofdhuid. Nu moet ik wel zeggen dat ik hier al last van heb sinds de punctie.....
Ik moet 2 maal daags 2 vaginale bolletjes inbrengen en laat hier nu o.a de bijwerkingen van zijn misselijkheid en vermoeidheid. En laat ik nu van beiden last hebben.

Marijn heeft mij aan het begin van de middag nog de tranen in de ogen laten springen door uit het niets de vraag te stellen: Mama, waarom heb ik geen broertje of zusje? Heb hem de vraag teruggesteld of hij graag een broerte of een zusje wil hebben en hij gaf aan van ja. Pffffffff
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten