maandag 14 november 2011

25-9-2011 ICSI-3, de eerste Lucrin is weer gezet

Vandaag begonnen met het spuiten van de Lucrin voor ICSI-3. Wat voelt dit heftig. Ik ben dus nu daadwerkelijk begonnen aan mijn allerallerallerlaatste poging. Een poging waarvan ik had gehoopt datdeze nooit nodig zou zijn, maar helaas de praktijk liet het anders zien.
Vanaf 5 oktober komt er naats de Lucrin ook nog de Gonal-f bij en dan is het wachten op de eerste echo en deze staat gepland op 14 oktober.
Ik ben blij dat ik nu al ondersteuning heb bij deze poging, 12 oktober staat er weer een afspraak gepland bij de maatschappelijk werkster van het ziekenhuis. Deze is bewust 2 dagen voor de eerste echo gezet, om te kijken hoe ik dan in het hele proces sta en of ik het nog een beetje volhou.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten