maandag 14 november 2011

3-1-2011 Uitleggesprek IVF/ICSI

Vanmiddag stond de afspraak in Arnhem voor de uitleg over de IVF/ICSI. We gaan het niet meer hebben over IVF, want we gaan voor ICSI. Net weer wat meer kansen en daarbij hoeft bij ICSI maar één rietje gebruikt te worden per keer, terwijl bij IVF drie rietjes per keer nodig zijn. Dus het scheelt ook nog in de portemonnee, altijd weer meegenomen.

Ik heb het stimulatieschema meegekregen waarop vermeld staat wat en per wanneer ik moet gaan spuiten. Ik moet tot 15 januari de pil gebruiken, op 12 januari begin ik met het spuiten van de Lucrin en dan komt hier op 22 januari nog de Gonal-f bij. Op 31 januari heb ik een echo staan en uitleggesprek van de puncie en afhankelijk van de echo zal bepaald worden wanneer de punctie zal zijn.

Ik vind het allemaal best spannend, maar heb ook zoiets van: Kom maar op, ik ben er klaar voor!

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten