maandag 14 november 2011

5-5-2011 En we gaan weer door....

Na het teleurstellende telefoontje uit Utrecht afgelopen dinsdag, s'middags contact gehad met Arnhem. En wat een ander telefoontje was dit! De IVF-verpleegkundige gooide er wat scheldwoorden uit nadat ik haar vertelde dat er geen terugplaatsing was. Ze was zo meelevend dat ik prompt in huilen uitbarste. Ze vroeg wat ik nu wilde en toen ik zei dat ik meteen door wilde gaf ze aan dat ze alles op alles zou zetten dat dit ook kon. Niks geen rustpauze waar ik even erg bang voor was.

Vanmiddag met de post de recepten gekregen en het stimulatieschema en deze ziet er als volgt uit:

In mei (eerste cyclusdag) beginnen met de pil en deze slikken t/m 15-6
van 12-6 t/m 21-6 Lucrin spuiten (0,2ml)
van 22-6 t/m ......(bepaalt de arts aan de hand van de echo) Gonal-f spuiten (0,4ml)
van 22-6 t/m ......(bepaalt de arts aan de hand van de echo) Lucrin spuiten (0,1ml)
op 22-6 1 capsule Fluconazol innemen
1 juli is de eerste echo!

Bij mijn eerste ICSI kon tijdens de echo al de punctie worden afgesproken, hopenlijk nu weer.

Na gisteren een dag te hebben waar niets uit mijn handen kwam en ik er niet vrolijker op werd, me vanmorgen maar even zelf de spreekwoordelijke schop onder de kont gegeven en me aan het werk gezet. Niets zo therapeuitisch als het buitenwerk schuren en gronden. En weet je, ik voel me meteen een stuk beter nu ik actief ben. En dat nu vasthouden.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten