maandag 14 november 2011

21-2-2011 Cryo terugplaatsing

Vanmorgen bij het opstaan het definitieve bewijs gekregen dat de poging niet is gelukt :-( Snel voor het werk Arnhem gebeld die erg met mij meeleefden dat de ICSI niet was gelukt. Waar ze wel een beetje over verbaasd waren dat ik dan vanmorgen pas ongesteld ben geworden en niet eerder. Ze begreep heel goed dat ik op deze manier wel hoop had gekregen. Waarschijnlijk komt dit door de Utrogestan bolletjes die ik heb moeten gebruiken.

Hoe nu verder met mijn cryo, oftewel mijn eskimootje die in de vriezer ligt te wachten? Zoals verwacht vind er deze cyclus geen terugplaatsing plaats. Wanneer mijn volgende cyclus begint moet ik Arnhem bellen en een afspraak maken voor een echo ivm cryo terugplaatsing. Wat van belang is dat ik geen spontane eisprong krijg in die cyclus, want dan gaat de terugplaatsing niet door. Nu krijg ik van mijzelf al bijna nooit een spontane eisprong, dus dit moet goed komen. Aangezien alles vanmorgen zo snel ging ben ik vergeten te vragen of ik tijdens de volgende cyclus wel de Puregon mag gebruiken, deze heb ik nodig want anders vind er helemaal geen eisprong plaats! Ik stuur wel even een mailtje naar de IVF-verpleegkundige. Vraag hier meteen in of ik over 5 weken, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, Provera mag gaan gebruiken, want ja nu ik geen hormonen gebruik is het helemaal onduidelijk hoe lang mijn cyclus nu is.

Ben nog steeds erg verdrietig en ga de komende dagen proberen dit een plekje te geven. Ik wil iedereen bedanken voor de lieve woorden en steun. Doet me erg goed.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten