maandag 14 november 2011

16-10-2011 En dan wordt het toch allemaal teveel

De spanning neemt hier met de dag toe en mijn incasseringsvermogen is gedaald tot onder het vriespunt. Dit heeft er toe geleid, en ik kan er nu om lachen, dat ik laatst zo boos ben geworden en 2 stoeltjes van Marijn naar buiten heb gesmeten. Ze stonden me in de weg in de keuken tijdens het koken en ik had Marijn gevraagd ze weg te halen, maar dat wilde hij niet en ging in discussie. En plosteling was daar de waas voor mijn ogen... En zo zijn er nog een aantal voorvallen geweest die ik normaal fluitend aan kan, maar ze nu niet meer aan kan.
Ik heb dit afgelopen donderdag ook bespreekbaar gemaakt bij de maatschappelijk werkster, dit was een goed gesprek en over 2 weken staat de vervolgafspraak.

Maar me nu eerst maar richten op de punctie!

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten