maandag 14 november 2011

27-04-2011 Cryo-behandeling, tweede echo en terugplaatsing gepland!

Vanmorgen weer voor een echo geweest naar Arnhem en de gyn was erg tevreden met wat ze zag. Volgens haar was het baarmoederslijm goed gegroeid en vormt het een mooi bedje voor mijn Eskimootje. Door de IVF-verpleegkundige is een mail gestuurd naar Utrecht met mijn gegevens en vanmiddag ben ik door hen teruggebeld. A.s vrijdag moet ik gaan starten met de vaginale bolletjes (jakk!) en dinsdag 3 mei staat de terugplaatsing gepland van mijn Eskimootje! Ik word dinsdagochtend tussen 10.00-12.00 uur gebeld of mijn eskimootje goed is ontdooid (duim, duim, duim) en als dat goed is gegaan hoor ik hoe laat ik er s'middags wordt verwacht. Dit zal aan het eind van de middag zijn, want daar plannen ze alle moelijke gevallen en dat ben ik voor hun, omdat ze de vorige keer zoveel moeite hadden met het vinden van mijn baarmoedermond. Hopenlijk gaat het dit keer sneller.

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten